laupäev, 13. juuni 2009

Tagasivaade_UT

Jaluta alati elu päiksepoolsel küljel...
Tiiger oma päikseliste karva ja -üritustega pakub sära argipäevadesse. Korraldajaile ja esinejaile kindlasti väsitavad, ent õnnestumistes õnnetunnet tekitavad - ega muidu ju suurüritusi ette võetaks!? Plenaaristungi psühholoogi V.Kolga mõnusast jutust sain aru, et selline tunne ongi puhkus. Kuna Ideelaat oli aga töine üritus, siis ilmselt on see käsitletav pedagoogide (loodan ka, et õpetajaks-olek mu välimusest välja ei paista :) jt siirdeperioodina töökeskkonnast puhkekeskkonda.
Mulle meeldis ka teise plenaariesineja Ingridi tulevikkuvaatav ettekanne. Eks ta püüdis olla ka väike intrigant: mõelge vaid kui kole, kui pead endale tunnistama, et oled natuke ikka immigrant ka. Digitaalne või reaalne, evolutsiooniline või ökoloogiline.... Ehk järgmises ettekandes räägib Ingrid ka digitaalsest intrigandist? :)
Mulle meeldisid ka kolmandad plenaaresinejad, sest Enel, Elo ja Kristi andsid mulle kingituse. Aitäh!
Mulle meeldis, et meie koolist, kaugelt Tartust oli ka Ideelaadale tulijaid. Vahvad boksid olid ka, hoolimata näiteks tõsiasjast, et alushariduse boksi virtuaalse puzzle kokkupanekuks läks mul liiga kaua aega. Oli kilpkonn ja mina veel bioloog, piinlik!
Nüüd hakkan lõpetama, sest tahan boksist kaasahaaratud e-Õppe uudiskirjast lugeda, kuidas Second-Life õppetöös võiks kasutada. Teeme (01. mail 2010 :) ära!?

Urmas T

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar